
Fenerbahçe'de teknik direktör Vitor Pereira tarafından süresiz kadro dışı bırakılan Caner Erkin, bugün oynanacak Trabzonspor maçı öncesi sosyal medya hesabından takım arkadaşlarına başarı dileklerini iletti.
Süper Lig'de lider Beşiktaş'ın maç eksiğiyle 6 puan gerisinde bulunan Fenerbahçe bu akşam saat 20.00'da Trabzonspor'a konuk olacak.
Bu kritik mücadele öncesi Galatasaray derbisinde ilk 11'de olmadığı gerekçesiyle teknik direktör Vitor Pereira ile tartışan ve bu nedenle süresiz kadro dışı bırakılan Caner Erkin, Instagram hesabından sürpriz bir paylaşım yaptı.
27 yaşındaki futbolcu kendi fotoğrafının olduğu paylaşımın altına, 'Başarılar Fenerbahçem' notunu düştü.
Caner Erkin daha önce sarı-lacivertli camiadan şu ifadelerle özür dilemişti:
- "Fenerbahçe Spor Kulübü'ne bugüne kadar büyük bir onurla verdiğim hizmetlerin gölgelenmemesi, kulübüme ve takımımın oyununa değer karmak azmiyle büyük bir bağlılık ve azimle çıktığım her maçtaki alın terime olan saygımla, bu açıklamayı yapmak dumunda kaldığımı ifade etmek isterim.
- Bana ve kişiliğime yakışmayan talihsiz olay için öncelikle Fenerbhaçe Spor Kulübü Başkanımız Sayın Aziz Yıldırım'dan, Fenerbahçe Spor Kulübü Yönetim Kurulu'ndan, takımımızın teknik ekibinden, takımımızın teknik ekibinden, tüm takım arkadaşlarımdan, Fenerbahçe taraftarı ve camiasından ve nihayet tüm spor kamuoyundan içtenlikle özür dilerim. Yaşanan bu olaydan aldığım dersler vardır. Takımımın başarısı için duyduğum sınırsız heyecanın ve anlık öfkemin böyle bir olaya sebep vermesinden ben de büyük üzüntü ve pişmanlık duyduğumu tüm hassasiyetimle bildiririm. Saygılarımla"










