|

Geri çağırma Toyota'ya yaradı

Toyota Türkiye Üst Yöneticisi Ali Haydar Bozkurt, şubat ayında başlattıkları 'geri çağırma kampanyası'nın olumsuz etki yapmadığını belirterek, 'Yaşanmamış bir problemi öngörüp, önceden tüketicileri uyaran bir marka olarak çok takdir gördük' dedi

Aa
00:00 - 8/06/2010 Salı
Güncelleme: 23:08 - 7/06/2010 Pazartesi
Yeni Şafak
Geri çağırma Toyota'ya yaradı
Geri çağırma Toyota'ya yaradı

Toyota Türkiye Üst Yöneticisi Ali Haydar Bozkurt, Toyota'nın Adana'daki yetkili servis ve bayisi Onatça Motorlu Araçlar AŞ'nin yeni plazasının açılışı için geldiği Adana'da, ilk kez ABD'de tespit edilen 'potansiyel gaz pedalı sorunu' nedeniyle, Türkiye'de de şubat ayında servise geri çağırma kampanyası başlattıklarını, sanıldığı gibi bu uygulamanın olumsuz etkilemediğini, tam tersi güven oluşturduğunu bildirdi.

Kampanya kapsamında geçmiş yıllarda satılan ve kapsam dahilinde bulunan 57 bin 301 adet aracın çağrıldığını, müşterilerine telefon ve e-posta yoluyla ulaştıklarını belirten Bozkurt, 'Yapılan çalışma, tüm müşterilere en üstün güvenlik standartlarını sunmak adına bir önlem mahiyetindeydi. Ayrıca, bir markanın kullanıcısına verdiği değerin en önemli göstergesi niteliğindeydi. Sonuçta da Toyota'ya olumsuz bir etkisi olmadı' dedi. Bozkurt, Toyota müşterilerinin yüzde 85'i 'otomobilimizi değiştireceğimiz zaman yine Toyota alırız' şeklindeki ifadeleriyle bunu teyit ettiler' diye konuştu.



14 yıl önce