LGBT’yi (Lezbiyen, gey, biseksüel ve transseksüel) normalleştirme ve yaygınlaştırmak için artık büyük firmalarda devreye girdi. Teknoloji, giyim ve yayıncılık gibi alanlarda faaliyet gösteren firmalar sosyal medya üzerinden LGBT'yi özgürlük kisvesi altında açıkça destekleyerek eşcinselliği meşrulaştırmaya çalışıyor.
Bu gün LGBT akımının en büyük destekçisi markalar ve topluluklar trendler üstü olan bu toplum mimarlığının zeminini sosyal medyadan gençleri hedef alarak yapıyor.
Temiz bir sicile sahip olmayan firmalar, son zamanlarda LGBT akımlarını destekleyerek toplumsal yapı üzerinde kalıcı hasarlar vermeye devam ediyor. Sosyal medyada yükselmeyi başaran cinsiyetsizlik akımı, erkek veya kadın kavramlarının yerine cinsiyetsiz bir yaklaşım trendini benimseyenlerin yeni gözdesi.