Enerji Piyasası Düzenleme Kurumu (EPDK), geçtiğimiz mayısta Tüketici Hizmetleri Yönetmeliği’nde değişikliğe gitmişti.
Bu değişiklikle birlikte elektrikte, abonelik sözleşmesinin aynı gün içinde tamamlanması ve ödenmemiş fatura bilgisinin aboneye SMS yoluyla iletilmesi gibi tüketicinin hayatını kolaylaştıracak düzenlemelere imkan tanınmıştı.
Yönetmelikle birlikte yeni döneme girildiğini söyleyen CK Enerji Boğaziçi Elektrik Genel Müdürü Halit Bakal, “Elektrik sözleşmesi başvuru ve elektriğin bağlanma süreleri kısaldı. Ayrıca tüketici her konuda anında bilgilendiriliyor. Artık unutulan ödenmemiş fatura yüzünden elektrik kesilmiyor. Çünkü işlem yapmadan önce SMS’le tüketiciye faturası hatırlatılıyor” dedi.