Galatasaray U19 Takımı hükmen mağlup edildi

Yeni Şafak
17:336/12/2016, Salı
G: 6/12/2016, Salı
Yeni Şafak
Yeni Şafak Haberlerini Daha Sık Gör: Tıkla ve Google'da Favorilere Ekle!
AFDK, Galatasaray U19 Takımı'na cezayı kesti.
AFDK, Galatasaray U19 Takımı'na cezayı kesti.

Galatasaray U19 Takımı, Gölcükspor ile oynanan Bölgesel Gelişim Ligi müsabakasında kural ihlali yaptığı gerekçesiyle 3-0 hükmen mağlup ilan edildi. Karara gerekçe olarak iki oyuncunun ayrı yaş kategorisi müsabakasında oynatılması gösterildi.

Amatör Futbol Disiplin Kurulu, Galatasaray U19 Takımı'nı, Gölcükspor'la oynadığı mücadelede talimatlara aykırı hareket ettiği gerekçesiyle 3-0 hükmen mağlup ilan etti. Sarı-kırmızılılar söz konusu maçtan 3-1 yenik ayrılmıştı.




AFDK'dan yapılan açıklama şöyle;



  • "Galatasaray A.Ş. Spor Klb. hakkında; 27.11.2016 tarihinde oynanan Gölcük Spor - Galatasaray A.Ş. Spor Bölgesel Gelişim Ligi U-19 müsabakasında aynı hafta içerisinde futbolcuyu iki ayrı yaş kategorisi müsabakasında oynatılarak talimatlara aykırı harekette bulunulması nedeni ile 3-0 hükmen mağlubiyet cezası verilmesine,
  • İki futbolcuya da ikişer maç men cezası verildi
  • -Ogün Çalışkan (Galatasaray A.Ş. Spor Klb. Fut.) hakkında; 27.11.2016 tarihinde oynanan Gölcük Spor - Galatasaray A.Ş. Spor Bölgesel Gelişim Ligi U-19 müsabakasında talimatlara aykırı harekette bulunması nedeni ile 2 resmi müsabakadan men cezası verilmesine,
  • -Ferhan Evren (Galatasaray A.Ş. Spor Klb. Fut.) hakkında; 27.11.2016 tarihinde oynanan Gölcük Spor - Galatasaray A.Ş. Spor Bölgesel Gelişim Ligi U-19 müsabakasında talimatlara aykırı harekette bulunması nedeni ile 2 resmi müsabakadan men cezası verilmesine karara verilmiştir"

#Galatasaray
#Gölcükspor
#Amatör Futbol Disiplin Kurulu