PTT personel alımı başvuru süreci iş başvurusu yapacakların gündeminde yer alıyor. 2024 PTT alımı başvuru yapmak isteyen adayların belirli şartları taşıması gerekmektedir. PTT memur alımı için gözler kurum içinden gelecek resmi duyurulara çevrildi. Postane alımları ne zaman? sorusu, özellikle iş arayan gençlerin sıklıkla yönelttiği sorular arasında bulunuyor. İşte PTT personel alımı başvuru tarihleri ile şartları hakkında ayrıntılar...
PTT personel alımı 2024 merakla bekleniyor. PTT alımları ne zaman? ve PTT memur alımı gibi sorular sıklıkla araştırılıyor. Henüz net bir tarih açıklanmamış olsa da, PTT'nin 2024 yılı içerisinde çeşitli kadrolarda memur alımı yapılacağına ilişkin vatandaşlar tarafından bir beklenti de söz konusu. İşte PTT personel alımı ile ilgili gelişmeler.
PTT personel alımı yapacak mı?
PTT personel alımı iş ilanı için başvuruda bulunacaklar postane alımlarının olup olmayacağını merak ediyor. PTT personel alımı ile ilgili resmi bir açıklama bulunmamaktadır.
PTT personel alımı ne zaman?
2024 PTT personel alımı iş ilanı ile ilgili henüz resmi bir açıklama yapılmamıştır. Ancak PTT, her yıl farklı kadrolarda personel alımı yapmaktadır. PTT personel alımı iş ilanları genellikle kurumun resmi web sitesinde ve Resmi Gazete gibi platformlarda yayımlanmaktadır.
PTT alımları başvuru koşulları arasında yaş sınırı, eğitim durumu ve KPSS puanı gibi kriterler yer alabilir. PTT, genellikle yıl içerisinde ihtiyaçlarına göre personel alımı yapar ve bu alımlar İŞKUR gibi resmi platformlarda duyurulur. PTT personel alımı tarihleri ve başvuru süreçleri hakkında bilgi almak için PTT’nin resmi web sitesini ve kamu duyuru sitelerini düzenli olarak takip etmek faydalı olacaktır.
PTT alımları iş başvurusu nasıl nereye yapılır
PTT alımları için iş başvuruları genellikle PTT'nin resmi web sitesi üzerinden yapılmaktadır. PTT personel alımı duyuruları yayımlandığında, başvurularla ilgili detaylar duyuruda yer alır. Adaylar, PTT'nin internet sitesinde yer alan başvuru formunu doldurarak online başvuru yapabilirler. Başvuru sırasında adayların belirli şartları (yaş sınırı, KPSS puanı, eğitim durumu vb.) karşılaması gerekebilir.
PTT personel alımı başvuru şartları neler?
PTT personel alımı yaptığı durumlarda özel ve genel başvuru şartlarını alım yapılacak kadrolara göre belirlemektedir. Henüz alım duyurusu gelmediğinden özel şartlar bilinmiyor. Ancak PTT personel alımı yaparken aradığı genel şartlar şu şekilde;
a) 29/5/2009 tarihli ve 5901 sayılı Türk Vatandaşlığı Kanununun 28 inci maddesi kapsamında yer alanlar ile PTT'nin yurtdışındaki işyerlerinde istihdam edilecekler hariç olmak üzere Türk vatandaşı olmak.
b) On sekiz yaşını tamamlamış ve giriş sınavının yapıldığı yılın ocak ayının birinci günü itibarıyla otuz altı yaşından gün almamış olmak.
c) Kamu haklarından yasaklı bulunmamak.
ç) 26/9/2004 tarihli ve 5237 sayılı Türk Ceza Kanununun 53 üncü maddesinde belirtilen süreler geçmiş olsa bile; kasten işlenen bir suçtan dolayı altı ay veya daha fazla süreyle hapis cezasına ya da affa uğramış olsa bile devletin güvenliğine karşı suçlar, Anayasal düzene ve bu düzenin işleyişine karşı suçlar, zimmet, irtikâp, rüşvet, hırsızlık, dolandırıcılık, sahtecilik, güveni kötüye kullanma, görevi kötüye kullanma, hileli iflas, ihaleye fesat karıştırma, edimin ifasına fesat karıştırma, suçtan kaynaklanan malvarlığı değerlerini aklama veya kaçakçılık, fuhuş, cinsel saldırıda bulunma, çocukların cinsel istismarı, zorla fuhuşa sevk etme, cinsel dokunulmazlığa karşı suçlar, cinsel saldırı, cinsel taciz, uyuşturucu veya uyarıcı madde imal ve ticareti, suç işlemek amacıyla örgüt kurma, tefecilik suçlarından mahkûm olmamak.
f) Engelli personel çalıştırılmasına ilişkin mevzuat hükümleri saklı kalmak kaydıyla, yurtiçinde ve yurtdışında devamlı görev yapmasına engel olabilecek akıl hastalığı bulunmamak.
g) Başka kurum ve kuruluşlara karşı mecburi hizmet yükümlülüğü bulunmamak.
ğ) Atanacağı pozisyon için Yönetim Kurulu tarafından belirlenen öğrenim şartını haiz olmak.
h) Herhangi bir sosyal güvenlik kurum veya kuruluşundan emekli olmamak.