|

Yeni C4 Cactus konforuyla geldi

Citroen yeni C4 Cactus modelini makyaj operasyonundan geçirerek konfor konseptiyle pazara sundu. Citroën Türkiye Genel Müdürü Doğueri “Yeni kademeli hidrolik destekli süspansiyon sistemi, ‘uçan halı hissiyle’ çok konforlu bir sürüş deneyimi sunuyor” dedi.

Yeni Şafak ve
04:00 - 18/06/2018 Pazartesi
Güncelleme: 01:19 - 18/06/2018 Pazartesi
Yeni Şafak
Citroen yeni C4 Cactus
Citroen yeni C4 Cactus

Fransız otomotiv üreticisi Citroen, yeni modelleriyle dikkat çekiyor. Tasarım konusunda sınırları zorlayan ve bir o kadar da cesur olan marka, sınırları zorluyor.

Şu sıralar markanın C segmentindeki modeli olan C4 Cactus’ü yenileyen Citroen, modern ve çarpıcı tasarımının yanı sıra konforuyla da yolcularına yeni bir deneyim sunuyor.

Yeni C4 Cactus, Avrupa’da Progressive Hydraulic Cushions™ (Kademeli Hidrolik Destekli Süspansiyon Sistemi), ultra konforlu oturma pozisyonu ve sürüş sunan Advanced Comfort® koltukların kullanıldığı ilk model olma unvanını da taşıyor.

3 YENİLİKLE MAKYAJLANDI

Citroën Türkiye Genel Müdürü Emre Doğueri “Cesur tasarımına ek olarak statü etkisini de fark edebileceğiniz C4 Cactus’te 3 majör yenilik bulunuyor. 20’ye yakın patente konu olan yeni kademeli hidrolik destekli süspansiyon sistemi, “uçan halı hissiyle” çok konforlu bir sürüş deneyimi sunuyor. Yüksek yoğunluklu sünger katkılı “Advanced Comfort” yeni koltuklar ilk kez C4 Cactus modelimizde kullanılıyor. Ayrıca aracın akustiğinde de çok önemli iyileştirmeler yapıldı. İspanya’nın Madrid kentinde üretilen C4 Cactus, eski C4’le aynı diz mesafesine sahip, 2.6 metrelik dingil mesafesi de C-HB araçlarla aynı seviyede” dedi.

YILIN MOTORU KULLANILDI

Yeni C4 Cactus’ün benzinli versiyonu olan turbo motorlu PureTech 110 S&S direksiyon başında azami sürüş keyfi ve konfor için 6 ileri otomatik şanzımanla EAT6 tercih edilebiliyor. Aracın lansmanla birlikte piyasaya sürülen dizel seçeneği BlueHDi 100 S&S ETG6. Motor hakkında bilgi veren Doğueri “C4 Cactus modelinde de kullanılan, yakıt tüketimini önemli ölçüde azaltan EAT6 tam otomatik şanzıman seçeneğine ile birlikte sunulan 1.2 litre 3 silindirli turbo benzinli PureTech 110 S&S motor, geçtiğimiz hafta açıklanan “Engine Of The Year” ödüllerinde kendi kategorisinde dördüncü kez ”Yılın Motoru” ödülünü kazandı” diye konuştu.

Hedef 2 bin satış

Emre Doğueri “Yeni modelimizde C-HB segmentinde bu yıl için yaklaşık yüzde 4 pay ve iki bin adet satış hedefliyoruz. Türkiye pazarına ilişkin bir değerlendirme yapmak gerekirse; bugün lanse ettiğimiz, C-Hacthback modelimiz yeni C4 Cactus’ün sağlayacağı ivme ile Citroen’in Türkiye’deki ürün gamı, 2018’de pazarın yüzde 58’ini kapsayacak duruma gelecek. Bu oran, Yeni Berlingo ve C5 Aircross modellerinin gelmesiyle 2019 yılında yüzde 65’e, 2020 yılında ise yeni C segmenti aracımızın gelmesiyle yüzde 85’ler seviyesine çıkacak. Kapsama oranımızın artmasıyla satışlarımız da organik olarak büyüyecek. 2018 yılını yüzde 2.5 pazar payı ile kapatmayı, 2019 yılında payımızı yüzde 4’ler seviyesine çıkartmayı, 2020’de ise yüzde 5 pazar payının üstüne çıkmayı hedefliyoruz.


Dizel ile benzinli fiyatları aynı oldu

Yeni C4 Cactus anahtar teslim satış fiyatıyla da oldukça iddialı. Feel donanım seviyesine sahip benzinli 1.2 Puretech 110 beygir EAT6 tam otomatik model 109 bin 900 liradan, aynı motor şanzıman kombinasyonuna sahip Shine donanım seviyesi ise 117 bin 900 liradan satış sunuluyor. Dizel motorlu versiyonda ise Feel donanım seviyesine sahip 1.6 BlueHDI 100 beygir ETG6 otomatik model 109 bin 900 liradan, Shine ise 117 bin 900 liradan satış sunuluyor.

#​Emre Doğueri
#Citroen
6 yıl önce