Yolcularını diğer havayollarına kıyasla dünyada en fazla ülke ve uluslararası noktaya ulaştıran Türk Hava Yolları, küresel keşif çağrısını bu kez de yeni reklam kampanyası, “Beş Duyu” üzerinden yapıyor.
Bayrak taşıyıcı havayolu, dünyaca ünlü kalp cerrahı ve ekran yüzü Dr. Mehmet Öz’ün rol aldığı yeni reklam filmi 'Beş Duyu'yu, NFL finali Super Bowl LII’de izleyiciyle buluşturdu.
Birbirini izleyen 6 yılda 'Avrupa’nın En İyi Havayolu' unvanına lâyık görülen Türk Hava Yolları (THY), yeni reklam kampanyası 'Beş Duyu'nun ilk gösterimini, TV tarihinin en çok izlenen yayını olan Amerikan Ulusal Futbol Ligi (NFL)’nin dün akşam oynanan final maçı, ‘Super Bowl’da gerçekleştirdi.
Danimarkalı ödüllü yönetmen Martin Aamund tarafından çekilen film, Avrupa, Güney Afrika, Uzak Doğu, Orta Doğu, Kanada, Latin Amerika ve ABD gibi ulusal bayrak taşıyıcının uçuş sağladığı birçok bölgede gösterime girdi. 50°C sıcaklıktaki Sahra Çölü ve 0°C’nin altındaki Kuzey Işıkları gibi olağanüstü hava şartlarına sahne olan film; Kuzey Avrupa, Afrika ve Uzak Doğu’da çekildi. Kampanyayı değerlendiren THY Pazarlama ve Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı, Ahmet Olmuştur; “Onları dünyayı keşfe çağırırken, yeni reklam kampanyamız sayesinde bireysel farkındalık uyandırmayı amaçlıyoruz. kampanyamız, bilinçaltını harekete geçirerek, her yolculuk sonrası kazanılan birbirinden farklı deneyimin değerine vurgu yapıyor” diye konuştu.
Mehmet Öz ise, yüksek kalitede bir yolcu deneyiminin önemine vurgu yaparak; “Hayatını, insan vücudunun harikalarını anlatmaya adamış bir doktor olarak, Türk Hava Yolları ile çalışmaktan çok mutluyum. benzersiz deneyimi keşfediyor olacağız” dedi.
- 2017'de 800 milyon kişiye birden ulaştı
- “Beş Duyu”nun, geçtiğimiz yıl ki Super Bowl reklam arasında yayınlanan ve 53 milyon görüntülenme ile YouTube’da en çok izlenen Super Bowl reklamı olarak kayıtlara geçen Morgan Freeman’lı kampanyanın sonrasında, milli havayolunun küresel ölçekte gösterimi yapılan bir diğer başarılı tanıtım projesi olarak ön plana çıkmasına kesin gözüyle bakılıyor.
- 2016 yılında sponsor olduğu kült sinema yapımı, “Batman v Superman: Adaletin Şafağı”nın tanıtım çalışmaları çerçevesinde hayata geçirdiği reklam kampanyası, yine ilk kez 2016 Super Bowl organizasyonunda yayınlanan Türk Hava Yolları, bu projeyi de dünya çapında 800 milyonu aşan dikkat çekici bir izleyici kitlesiyle buluşturmuştu.