Her geçen yıl fiziksel satışların yerini hızla dijital satışlar alırken, firmalar yüksek potansiyel sebebiyle online satış platformlarına yönelik yatırımları hızlandırdı. Meta ürünleri de bu satış kanalları arasında başı çekiyor. Araştırmalara göre, Türkiye’deki işletmelerin yüzde 77’si satışlarını artırmak için Facebook’u kullanıyor.
Dijital kanallar artık işletmeler için hayati önem taşıyor. En aktif şekilde satışların yapıldığı bu platformlar üzerinden birçok firma, işini büyütme imkanına kavuşuyor. Facebook, Instagram ve WhatsApp’ın başı çektiği Meta platformları da satışlar için önemli bir platform haline geldi.
Meta ürünleri, Türkiye’deki her boyuttan işletmeye satışları artırma kapasitesi sunuyor. 2021 Dinamik Pazar Araştırması verileri, Türkiye’deki Küçük İşletmelerin yüzde 77’sinin 2021 yılında işletmelerini büyütmek için Facebook’u kullandığını gösteriyor.
230 MİLYON KULLANICI TÜRK FİRMALARLA KONTAKTA
Dijital platformlara yönelik medya yatırımları toplam medya yatırımlarının yüzde 68’ini oluşturuyor. Bununla birlikte, Meta’nın paylaştığı verilere göre yaklaşık 3,65 milyar insan her ay Facebook, Instagram, WhatsApp veya Messenger’ı kullanıyor. Türkiye’de ise insanların yüzde 80’i, Facebook üzerinden ülkedeki en az bir işletmeyle bağlantı kurarken, dünya çapında 230 milyondan fazla kullanıcı Türkiye’deki işletmelerin en az bir tanesiyle bağlantı kuruyor.
KİŞİSELLEŞTİRİLMİŞ REKLAMLAR TÜKETİCİYE HİTAP EDİYOR
Günümüzün mobil ekonomisinde, Meta ürünleri, Türkiye’deki her boyuttan işletmenin yerel ve uluslararası ölçekte büyümesine ve işletme hedefleri üzerinde gerçek bir etki oluşturmasına yardımcı oluyor. Bunu, kişiselleştirilmiş pazarlamayı ölçekli olarak mümkün kılarak ve Meta kampanyalarından elde edilen gerçek sonuçları test ve kontrol yöntemleriyle bilimsel olarak ölçerek başarıyor.