Şirket, kapatılan restoranların yanı sıra bazı restoranların da yerlerini değiştirecek. Son 3 yıldır, özellikle ABD'de bulunan restoran sayısını kademe kademe azaltan Subway, bunun uluslararası genişleme stratejisinin bir parçası olduğunu belirtiyor.
Habertürk'ün haberine göre; Asıl fırsatın uluslararası genişlemede olduğunu belirten Subway yöneticileri İngiltere, Almanya, Güney Kore, Hindistan, Çin ve Meksika'da 1000 civarı restoran açacak.
50 yıl önce kurulan ve çeşitli sandviçleriyle bilinen Subway modern restoran zincirlerinin ortaya çıkması ve başta McDonald's olmak üzere sektördeki rekabetin artmasıyla ABD içerisindeki satışlarını arttırmakta sorun yaşıyor. Süpermarket ve benzincilerin de hızlı sandviç tedariği konusundaki iştahlarının artması da Subway'in üzerindeki baskıyı arttırıyor. Subway satışları geçen yıl yüzde 4.4 düşerken, McDonald's yüzde 3.4 artış kaydetmişti.