
ABD Başkanı Donald Trump, Beyaz Saray'da, NATO Genel Sekreteri Rutte ile yaptığı ortak basın toplantısında, "Erdoğan gel dediği için gidiyorum. O olmasaydı NATO toplantısına gitmezdim. Kendisi harika bir lider, kendisine saygı duyuyorum. Türkiye en güçlü NATO üyesi" diye konuştu.
Türkiye, 7-8 Temmuz'da Ankara'da düzenlenecek 36. NATO Zirvesi kapsamında, İttifak üyesi 32 devlet ve hükümet başkanının yanı sıra, çok sayıda davetli lidere, 100'e yakın bakana, birçok üst düzey diplomata, uluslararası kuruluş temsilcilerine ve binlerce yabancı misafire ev sahipliği yapacak.
Son dönemde çeşitli polemiklerle gündemden düşmeyen ittifakın geleceğine ilişkin NATO Genel Sekreteri Rutte, ABD Başkanı Donald Trump'a ziyarette bulundu.
Beyaz Saray Oval Ofis'te Ankara'daki zirveye ilişkin açıklamalarda bulunan Trump, Cumhurbaşkanı Erdoğan ve Türkiye'den övgüyle bahsetti.

"Erdoğan olmasaydı NATO Zirvesi'ne gitmezdim"
"Türkiye'yi memnun edeceğiz"
Yine NATO'ya salladı
İran'la savaşta Avrupa'dan yeteri kadar destek alamadığını yineleyen Trump, "NATO bizi hayal kırıklığına uğrattı" diye konuştu.









