Müşteri temsilcilerinin papucu dama atılıyor

Ekonomi Servisi
00:0021/07/2009, Salı
G: 21/07/2009, Salı
Yeni Şafak
Müşteri temsilcilerinin papucu dama atılıyor
Müşteri temsilcilerinin papucu dama atılıyor

Türkiye'nin önde gelen müşteri ilişkileri yönetim merkezi Global Bilgi, Turkcell müşterilerinin hayatına hız katacak yeni bir hizmet geliştirdi. “Konuşma Tanıma Sistemi” sayesinde Turkcell müşterileri, 8035 numarasını arayarak, müşteri temsilcisine bağlanmaksızın ve sadece konuşarak kendi hatlarına ya da sevdiklerine kredi kartı ile kontör yükleyebilecekler. Global Bilgi Teknolojileri Genel Müdür Yardımcısı Barış Fındık, “Dünya genelinde çağrı merkezlerinin gelişimine baktığımızda, öncelikle sadece müşteri taleplerinin kaydedildiği veya cevaplandığı basit sistemlerin, müşteri segmentine göre akıllı yönlendirme yapan sistemlere dönüştüğünü görüyoruz” dedi.