7 TV kanalı, 7 radyo istasyonu, 12 aylık dergi ve NTV Yayınevi ile aynı zamanda bir medya grubu haline gelen Doğuş Holding, gelişim alanı olarak belirlediği dijital medya için 'Yeni Medya Düzeni' zirvesi yapacak
Temeli Doğuş İnşaat şirketiyle atılan ve 2011 yılında 60. kuruluş yıldönümünü kutlamaya hazırlanan Doğuş Holding; 7 TV kanalı, 7 radyo istasyonu, 12 aylık dergi ve NTV yayınevi ile aynı zamanda bir medya grubu haline gelmiş durumda. 2010 itibariyle 10 milyonu aşkın müşteriye hizmet verildiğini belirten Doğuş Holding CEO'su Hüsnü Akhan, "Medya grubumuzla ulaştığımız kitle ise 22 milyona yaklaşıyor" diye konuştu. Medyanın kendileri için stratejik bir sektör olduğuna dikkat çeken Akhan, önümüzdeki dönemde 'Yeni medya' olarak da tanımlanan Dijital Medya'da büyümeyi planladıklarını söyledi. Buna göre Doğuş Holding, dijital medyadaki fırsat ve tehditleri yakından görmek amacıyla 26 Ekim'de "Yeni Medya Düzeni Konferansı" düzenliyor. İstanbul Kogre Merkezi'nde gerçekleştirilecek konferansta The New York Times Yönetim Kurulu Başkanı Arthur Sulzberger de yeni medya düzeninde gazetelerin geleceği etkisini anlatacak.
* Doğuş Holding tarafından ilki 26 Ekim 2010 tarihinde gerçekleştirilecek olan "Yeni Medya Düzeni Konferansı"nın bundan sonraki yıllarda yeni içeriklerle düzenlenmesi planlanıyor. Yaklaşık 500 katılımcıyı ağırlaması beklenen zirvede konuşulacak başlıklar ise şöyle sıralandı:
* Yeni Medya Düzeninde İçerik ve Gelir Modelleri
* Türkiye'de Dijital Medya Durum Tespiti
* Dijital Medyada Telif Hakları
* Dijital Medyada Reklam ve Pazarlamanın Geleceği
* Gazetelerin Geleceği, Demokrasi ve Gazetecilik
* Gelişen Medya Düzeninde Liderlik
* Dijital Medyanın Geleneksel Mecralara Etkisi