Türkiye'de 20'nci yılını kutlayan Ferroli, geçtiğimiz 5 yıldaki yüzde 500'lük büyüme performansını 2014'e kadar yüzde 300 olarak belirledi. Son 3 yıldır Düzce fabrikasında gerçekleştirdiği üretimle; hem Türkiye pazarında hem de Ferroli Grubu'nda farklı bir konumda yer alan Ferroli Türkiye, önümüzdeki 4-5 yıl için belirlediği hedeflerle stratejik yol haritasını da çıkardı. Grubun yatırım yaptığı 7'inci ülke olan Ferroli Türkiye, son 6 yıldır grubun en yüksek ivme ile büyüyen firması olma konumunu koruyarak Ferroli Grup içinde en yüksek ciroya sahip 3 ülkeden biri haline geldi. Ferroli Türkiye, 2009'da grup içinde global krizden en az etkilenen iki ülkeden biri olurken, aynı zamanda iç pazarda da sektörün yüzde 15 üstünde bir performans gerçekleştirdi. Grubun yurtdışı açılımları da bu büre içerisinde devam edecek.