İsviçreli marka uzmanı Bosshart, Ülker'in kendi içinden bir dünya markası çıkaracağına inandığını vurguladı
Dünyanın devlet destekli ilk ve tek markalaşma programı olan Turqualıty kapsamında Türkiye'ye gelen İsviçreli markalaşma ve perakende uzmanı David Bosshart, Ülker'in bir dünya markası çıkaracağına inandığını söyledi. Turqualıty kapsamındaki firma yöneticilerine üç gün boyunca '2009'a Girerken Fırsatlar ve Tehditler' başlıklı seminerler veren David Bosshart, hazır giyimde Mavi'nin markalaşmada iyi gittiğini belirterek "Ülker'in içinden bir dünya markasının çıkmasını bekliyorum" dedi.
İsviçre'nin önemli enstitülerinden Gottlieb Duttweiler Institut'un (GDI) Başkanı David Bosshart'ın Ülker'le ilgili görüşünün gerekçesini meslekdaşı Fatoş Karahasan şöyle değerlendirdi: "Ülker Türkiye'nin gerçek anlamdaki hızlı balığıdır, inovatif şirketidir. Çok rahat pozisyon alır, pazarlamanın bütün unsurlarını kullanır. Ürünleri kalitelidir ve tanıtımı bütün yıl boyunca yapar. İletişimde sürekliliğe önem verir. Dağıtımda Türkiye'nin en ücra köşelerine de ulaşır."