SGK'ya otel modeli geliyor. Hizmet kalitesini arttırmak için otellerdeki gibi 'gizli müşteri' formülü uygulanacak. Normal vatandaş gibi gelip işlem yaptıracak denetçiler, SGK personelinin halka nasıl davrandığını tespit edecek
Sosyal Güvenlik Kurumu (SGK) Bursa İl Müdürü Ramazan Yıldız, yeni hizmet binalarına taşınmalarıyla birlikte, kurum ve personelle yönelik vatandaşlardan gelen şikayetlerin yüzde 90 oranında azaldığını söyleyerek, "Kısa süre içinde otellerde uygulanan gizli müşteri projesini hayata geçirerek, kurum içindeki aksaklıkları bizzat tespit edeceğiz" dedi.
Bursa Serbest Muhasebeci Mali Müşavirler Odası (BSMMMO) yönetim kurulu üyeleri, SGK İl Müdürü Ramazan Yıldız'ı yeni müdürlük binasındaki makamında ziyaret etti. Mesut Topcu başkanlığındaki BSMMMO yönetimini ağırlayan Yıldız, yeni yerlerindeki işleyişi ve birimleri binayı gezdirerek anlattı. SGK personelinin yeni hizmet binasından memnun olduğunu söyleyen Yıldız, bunun iş motivasyonuna da olumlu yansıdığını kaydetti.
BSMMMO Başkanı Mesut Topcu ise SGK'nın adeta kabuk değiştirdiğini belirterek, hayata geçirilen projelerin takdire şayan olduğunu bildirdi. SGK İl Müdürü Ramazan Yıldız'ı yürüttükleri çalışmalardan dolayı teb-rik eden BSMMMO Başkanı Topcu, meslek mensuplarının SGK'la ilgili sıkıntılarını dile getirdi.
SGK ve kurum personeline yönelik şikayetlerin de yüzde 90 oranında azaldığını açıklayan Ramazan Yıldız, sözlerini şöyle sürdürdü: "Daha çok otellerde uygulanan gizli müşteri projesini de yakın zamanda kurumumuzda hayata geçireceğiz. Kurumdaki işlemleri bilen birisi, dışarıdan biri gibi kuruma gelecek. Kurum içinde, 'Bugün git, yarın gel mantığı var mı? Vatandaştan ekstra ve gereksiz evraklar isteniyor mu? İş yavaşlatılıyor mu?' bunları bizzat tespit edecek."