İşsizliğe çare çağrı merkezleri olacak

Aa
00:0018/11/2009, Çarşamba
G: 17/11/2009, Salı
Yeni Şafak
İşsizliğe çare çağrı merkezleri olacak
İşsizliğe çare çağrı merkezleri olacak

Turkcell İş Destekten Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Selen Kocabaş, Global Bilgi'nin büyümeye devam ettiğini belirterek, çağrı merkezlerinde önümüzdeki 5 yıl içinde 30 bin kişinin daha istihdam edilmesinin beklendiğini bildirdi. Kocabaş, Erzurum Çağrı Merkezi'nde düzenlediği basın toplantısında, istihdamda çağrı merkezlerinin önemi üzerinde durdu. Sektürün, daha çok kalifiye elemana ihtiyacı olduğunu belirten Kocabaş, 'Bu durum, meslek yüksek okullarında doğru bölümlerin açılmasıyla daha iyi desteklenebilir. Öğrendiğimize göre, Atatürk Üniversitesi, gelecek eğitim ve öğretim yılında bu anlamda bir bölüm açacak ve ilk aşamada 150 öğrenci alacak. Okulu bitirdiklerinde bu öğrencilerin işi de hazır' şeklinde konuştu. İstihdamda, sanayi- üniversite işbirliğine özel sektörün de destek vermesi gerektiğini vurgulayan Kocabaş, Global Bilgi'nin bu anlamda üzerine düşen görevi yerine getirdiğini ifade etti.