Yurtdışı yatırımlarıyla dikkat çeken Süvari kısa zamanda Rusya ve Kazakistan'da iki mağaza açmayı planlıyor. Firma özellikle Avrupa ve Amerika gibi gelişmiş ülkelerde sıkıntıların fazla olması nedeniyle Doğu Avrupa, Orta Asya, Rusya ve Afrika gibi yeni pazarlara yönelmeye hazırlanıyor
Ceyhanlı Coşkun Ailesi'nin başarı öyküsü Anadolu'dan marka çıkarmak isteyenler için iyi bir örnek. 1982'de Adana'da küçük bir mağazada hazır giyim ürünlerini alıp satmaya başlayan kardeşler kapasitelerini ve müşteri sayısını artırdıktan sonra 1990'lı yıllarda "Satışı, üretimi biliyoruz, müşterimiz var bir de markamız olsun" demişler ve Süvari markasının ilk oluşumunu sağlamışlar. 1997'de Süvari'yi kuran kardeşlerden Ahmet Coşkun aynı yıl içerisinde yurtdışı faaliyetlerini başlattıklarını söylüyor. Türkiye genelinde 100'e yakın bayisi olan markanın yurtdışında ilk mağazası Türkmenistan'da açılmış. Ahmet Coşkun, "12 yurtdışı, 43 yurtiçi olmak üzere toplam 55 mağazayla bugünkü konuma geldik. Daha sonra İsviçre, Türkmenistan, Kazakistan, Azerbaycan, Rusya ve Yemen'e şube açmaya devam ettik" dedi.
Yurtdışında mevcut olan yerlerde mağazalarını genişletmeyi düşündüklerini anlatan Ahmet Coşkun; "Rusya ve Kazakistan'da iki mağaza açmayı planlıyoruz. Ayrıca her yıl bir ülke ilave ediyoruz. Afrika pazarı da dünyanın dikkatini çeken pazarları arasında. Özellikle Avrupa ve Amerika gibi gelişmiş ülkelerde sıkıntılar çok fazla. Oradaki alışveriş merkezleri, çarşılar son krizden çok etkilendiği için bizim öyle yerlere dair planlarımız yok. Doğu Avrupa Orta Asya, Rusya ve Afrika pazarı gibi yeni pazarları inceliyoruz" diyor.
Ahmet Coşkun kendi ürünlerini dört kategoriye ayırıyor: Klasik, VIP, Active ve SSN. Müşteri talebi doğrultusunda spor giyime yönelen şirketin VIP koleksiyonu daha kaliteli kumaşlarla üretiliyor. SSN ise özel gecelere yönelik tasarımlara verilen isim. Müşterilerinin istekleri doğrultusunda farklı tasarımlar yapan firma ürünlerinin en önemli özelliği farklı yaka numaraları olan gömlekler. Gömleğin kravatsız kullanımı sırasında yakanın dağılmadan düzgün durması için yapılan tasarım Süvari'ye özgü ayrıntılardan sadece biri.
Ahmet Coşkun 2008-2009 erkek modasını şu sözlerle özetliyor: "Erkeklerde daha çok dar kalıplar öne çıktı. Parlak kumaşlar yine gündemde. Bundan 3-4 yıl önce sattığımız ürünlerin yüzde 70'i çizgili, yüzde 30'u düz ve kareliydi. Ama şimdi çizgililerin modası geçti. Düz kumaşa eğilim var. Çizgili ve kareliyi kullanmayan nesil var. Şimdi onlar büyüyor, eminim böyle kumaşları tercih edecek. İpek erkek giyiminde sadece gömlekte kullanılıyordu. Ama biz bu sezon pantolon ve ceketlerde kullandık. Bu sene standart renklerin dışında açık griden fümeye uzanan renk çeşitleri daha çok tercih ediliyor.