Optimum alışveriş optimum keyif

Selim Baran
00:0018/07/2009, Cumartesi
G: 18/07/2009, Cumartesi
Yeni Şafak
Optimum alışveriş optimum keyif
Optimum alışveriş optimum keyif

Rusya'da ikinci büyük taahhüt ve dünyada da 61'inci inşaat firması olan Rönesans Grup Türkiye'de AVM yatırımlarını hızlandırdı. AVM bazında ilk projesini 2004'te Ankara Eryaman'da gerçekleştiren grup Türkiye'de outlet konseptiyle yaygınlaşacak

Gelişen alışveriş merkezleri sektöründe yatırımlarını artıran Rönesans Grup Rusya'da da birçok alışveriş merkezi projesine imza atmanın dışında bazılarının da işletmeciliğini yapıyor. Grup beraberinde ülkemizin değişik noktalarında arazi geliştirme ve projelendirme çalışmalarını yürütüyor. Şu anda geliştirilen 12 proje bulunuyor ve Kozyatağı Optimum AVM'de 160'ın üzerinde markayla hizmet veriyor. “Lokasyon ve marka karmasının çok iyi olması önemli avantajlarımızın başında geliyor” diyen AVM Müdürü Nezihi Kayıboğlu, merkezin özellikleriyle ilgili bili verdi: “Yıllık 12-13 milyon civarında ziyaretçimiz var. AVM konseptinin sadece alışveriş üzerine kurulmasını tercih etmiyoruz. Bunun yanında eğlence ve yaşam alanı olarak insanlara farklı etkinlikler sunuyoruz. Özellikle çocuklara yönelik etkinliklerimiz var. Buz pisti bunlardan bir tanesi.Burada keyifli ve eğlenceli bir alışveriş imkanı sunuyoruz.”


SEKTÖR ANADOLU YAKASINI GEÇ KEŞFETTİ

Rönesans'ın Grup'un bütün projeleri Optimum markasıyla sunuluyor. Sadece ortak projelerde isim farklı. Outlet anlayışını bir zincir halinde ülkemizde geliştirmek ve genişletmek amacında olan grubun çıkış noktası da bu anlayış. Alışveriş merkezlerine ortalama olarak baktığımız zaman Avrupa'nın altında olduğunu, ülkemizde de AVM projeleri ağırlık olarak İstanbul başta olmak üzere büyük kentlerde yaygınlaştığını ifade eden Nezihi Kayıboğlu şu bilgileri verdi: “Metrekareye düşen kişi başı olarak azız ama yapılanmalar sağlıklı olmadığı için AVM'ler belli noktalarda konuşlanıyor. Bulunduğunuz lokasyon, civardaki yerleşim, insanların ekonomik ve eğitim durumunu iyi görmek gerekiyor.


SOSYAL SORUMLULUK PROJELERİ ÖNEMSENİYOR

Optimum olarak her ay bir kampanya yapmaya özen gösterdiklerini belirten Nezihi Kayıboğlu sözlerini şöyle tamamladı: “Öncelikle araba kampanyamız her zaman devam edecek. Sanat camiasıyla samimi ilişkiler içindeyiz. Ayrıca markalarımızla yeni bir kampanyaya başlayacağız ve kampanyanın gelirini bir vakfa bağışlayacağız. Bu proje sosyal içerikli biz de çok önemsiyoruz.”