Osmanlı Çarşı'da kaliteli markalar outlet

Selim Baran
00:0023/10/2010, Cumartesi
G: 23/10/2010, Cumartesi
Yeni Şafak
Osmanlı Çarşı'da kaliteli markalar outlet
Osmanlı Çarşı'da kaliteli markalar outlet

Türkiye'de oluşturduğu butik ve farklı anlayışıyla evinizin tüm ihtiyaçlarını tek bir çatı altında karşılayabileceğiniz Osmanlı Çarşı İstanbul Sancaktepe'deki şubesinden sonra şimdi de Şirinevler'de hizmet vermeye başlayacak

Osmanlı çarşı kültürünü yaygınlaştırmak amacında olduklarını söyleyen Yönetim Kurulu Başkanı Dündar Hocaoğlu, geçmişlerini günümüze taşıyarak insanlarla bütünleşmesini sağlamak istediklerini kaydetti. Bu alanda diğer alışveriş merkezlerinden farklı olduklarını, segmentlerini ona göre belirlediklerini de ifade eden Dündar Hocaoğlu şu bilgileri verdi: “Amacımız İstanbul'un her noktasındaki insanları Osmanlı Çarşı'nın avantajlı dünyasıyla buluşturmak. Çünkü Osmanlı Çarşı'da dayanıklı tüketim malzemelerinden tutun da perdeden elektroniğe, giyim eşyasından kaliteli restoranlara kadar aradığınız her şeyi bulmanız mümkün. Üstelik bütün bu ürünler kaliteli olduğu kadar outlet fiyatına tüketiciyle buluşturuluyor. Outlet dediğimiz zaman marka firmaların ürünlerinin yanı sıra marka oluşum sürecine girmiş firmaların ürünleri de uygun fiyat politikası, güleryüzlü hizmet ve satış sonrası garantiyle tüketiciyle buluşacak. Bu konuda oldukça iddialı olduğumuzu söylemekte hiçbir sakınca görmüyorum. Bir anlamda marka değeri tam ortaya çıkmasa da kalitesi dünya standartlarında olan firmalarla çalışmayı daha mantıklı gördük.”


UCUZLUKTA İDDİALI

Osmanlı Çarşı'da bulunan bütün markaların fiyatlarının genel piyasa koşullarının altında olduğuna dikkat çeken Dündar Hocaoğlu bu avantajlı durumun halkın yoğun ilgisini çekeceğinin altını çizerek şöyle devam etti: “Bu iddiamız sadece yakın bölge halkı için geçerli değil. Uzak noktalardan da ciddi bir potansiyele hizmet vereceğimizi düşünüyoruz. Aynı kalitedeki bir ürünü vatandaş Osmanlı Çarşı'dan daha ucuza alıyorsa tercihi zaten ortada. Biz bu konuda iddialıyız. Vatandaş bir ürünü piyasa koşullarından en az yüzde 30'a daha ucuza alıyorsa bunun açıklaması ortadır. Ayrıca biz Osmanlı Çarşı olarak markanın sattığı ayıplı ürün olursa ona da kefil oluyor, işin gereğini yerine getiriyoruz. Yani müşteri her zaman iki garantörle iş yapıyor.”


HERKESİN BİR TERCİH NEDENİ VAR

İnsanların Osmanlı Çarşıyı tercih etmelerindeki nedenlerin altını çizen Dündar Hocaoğlu şunları söyledi: “Öncelikli avantajımız kalite ve fiyat uygunluğu. Beraberinde ürünün garantisi anlamında hiçbir sıkıntı yaşamıyor. Sonra geniş ve ferah bir ortamda zengin ürünle marka seçenekleriyle hizmet veriyoruz. Kompleksteki sinema, bowling, sosyal yaşam alanları ya da ailelerin alışveriş yaparken çocuklarını teslim edecekleri yerlerde uzman gözetmenlerin olması, büyük çaplı oyuncak satış mağazalarımızın olması, aile konseptinde olmamız, insanlara güleryüzlü hizmet vermemiz ve bir maldan çok kar elde eden markaların değil, çok maldan az kar elde eden firmalarımızın olması. Bu nedenle insanlar bize geldiği zaman mutluluklarını çevresine yansıtıyor. Dolayısıyla biz diğer AVM'lerden ayrışıyoruz. Çünkü rahat ve butik tarzı bir merkeziz.”


555 PARÇA EVLİLİK PAKETİ 5 BİN 550 TL

Şirinevler'in lokasyon olarak iyi olduğunu ve yoğun bir insan trafiğinin olduğunu belirten Dündar Hocaoğlu ulaşımın da rahatlığına işaret etti. Ayrıca her türlü müşteri grubunu hedeflediklerini vurgulayan Dündar Hocaoğlu şöyle devam etti: “Bunlara ek olarak ailelere açık ve kapalı sosyal alanlar oluşturduk. Kısacası biz toplumun her kesimiyle ilgileniyoruz. Özellikle yeni evlenenlere ucuzu ve kaliteli ürün seçeneklerimiz mevcut. Bir evi baştan aşağı döşeyecek ürünlerimiz mevcut. Tam 555 parçalık bir düğün paketimiz mevcut. Bunun fiyatı ise 5 bin 550 TL. Sadece gelin ve damadın elbiselerini temin etmiyoruz. Bu paket kapsamında çiftleri balayına gönderiyoruz. Özellikle evlilik paketlerinde ve elektronik ürünlerde çok iddialıyız.”


DÜNYADA OSMANLI ÇARŞI

2011'in sonuna kadar beş şube daha düşündüklerini ifade eden Dündar Hocaoğlu'nun en büyük hedeflerinden biri de Anadolu'ya yaygınlaşmak ve yurtdışına açılmak. Irak, Suriye, Azerbaycan v Bosna Hersek hedef pazarların ilk sıralarında yer alıyor. Bütün bu hedeflerini 2016'ya kadar gerçekleştireceklerini belirten Osman Hocaoğlu dünyanın her noktasına aynı ürün ve hizmet kalitesiyle yaygınlaşa-caklarını da sözlerine ekledi.