Albayrak Medya markalarından Skyroad, Türkiye turizmine katkı amacıyla “Türkiye’nin Seyahat Rotalarını Keşfet” konulu bir fotoğraf yarışması düzenliyor. Yıldız Holding ve Vakıfbank sponsorluğunda “#mutluetmutluol” sloganıyla gerçekleşen “Skyroad ile Keşfet” adlı yarışmada, en iyi fotoğraflara iki kategoride toplam 60 bin TL ödül verilecek ve her kategoride üç kişiye, toplam altı kişiye ödülleri teslim edilecek. Ayrıca üç kişiye de mansiyon ödülü olarak Giresun’da bulunan Birun Kümbet Dağ Evi’nde çift kişilik 5 gün tatil hediye edilecek.
En çok beğeni alan üç fotoğraf ödülleri almaya hak kazanacak
Yarışmaya katılabilmek için üç şart bulunuyor. Instagram’da @Skyroad hesabını takip etmek, Türkiye’nin gezi noktalarında çektiği fotoğrafı Instagram’da #SkyroadileKeşfet etiketiyle paylaşmak ve yarışmanın “www.skyroadilekesfet.com” sitesinden başvurmak gerekiyor. İki kategoride değerlendirilecek olan fotoğrafların ilk kategorisinde jüri değerlendirmesine göre ilk üç fotoğraf seçilecek. Diğer kategoride ise Instagram’da en çok beğeni alan üç fotoğraf ödülleri almaya hak kazanacak.
1-31 Aralık 2020 tarihlerinde online olarak başvuruların yapılacağı yarışmanın jüri üyeleri ise şöyle: Türkiye Foto Muhabirleri Derneği Başkanı Rıza Özel, Fotoğraf Sanatçısı ve Foto Muhabiri Mustafa Seven, Fotoğraf Sanatçısı Sezgi Olgaç, Yeni Şafak Foto Muhabiri Sedat Özkömeç.
Skyroad hakkında
Seyahatten kültür-sanata, yemekten gündelik hayata farklı coğrafyaların yaşam kültürleri, şehir hayatının koşuşturmacasında gözden kaçan “sırlı” detaylar, Skyroad dergisinde nefes alıp veriyor.
Skyroad; “bu dünya bizim memleket” diyen, gezip keşfetmeye meraklı, “bizim gezegen”in sırlarını araştıran, “yaşarken gezmeyi, gezerken yaşamayı” şiar edinmiş okura farklı coğrafyalar kadar farklı hayatların da renk skalasını sunuyor.
Seyahat kavramını insan öyküleri, gündelik hayat ve gelenekle harmanlayan renkli yazı, röportaj, izlenim ve fotoğraflarıyla Skyroad, seyahat dergiciliğine yeni ve dinamik bir soluk getiriyor.
İçeriği Türkçe ve İngilizce olarak hazırlanan dergi, her ay yaklaşık yüzde 45’i yabancı uyruklu 450 bin uçak yolcusuna ulaşıyor. Dergi yabancı okur potansiyeliyle Türkiye coğrafyasını ve kültürünü tanıtma iddiasını da taşıyor.
Yola “gezi kültürü dergisi” olarak çıkan Skyroad, dijital platformda da takipçilerine yeni keşifler sunarak yoluna devam ediyor.