Galatasaray yöneticisi Levent Nazifoğlu'nun açıklamaları şöyle,
- "Başarısız olunduğu zaman protestolar normaldir ama takımın başarılı olmasını istiyorsak maç sonunda protesto edelim. Kafa gollerine gelirsek uzun boylu stoperlerimiz yok, devre arasında bunun için ciddi çaba sarf etmiştik ama olmadı. Hocanın değişimiyle ilgili şu anda kimi getirebiliriz, kim daha faydalı olabilir? Daha çok zarar vereceğini düşünüyoruz. Takımımız Sneijder'e çok alışmış, olmayınca takım bocalıyor. Selçuk da olmayınca orada sorumluluk alacak biri bulunmadı. Şampiyonluk şansımızda bir şey yok. Ama biz böyle her hafta duran toptan 2 gol yersek, şampiyon falan olamayız. Ödemeler maalesef oyuncularımıza iyi gelmemiş"