G.Saray Teknik Direktörü Michael Skibbe, Sivaspor yenilgisini hakemin Ümit Karan'ı haksız bir kararla oyundan atmasına bağladı. Alman teknik adam, pozisyonu değendirirken, 'Benim anlayamadığım topun kaybından dolayı kızgın olup yere bir tekme atması, bu hareketi üzerine hakemin direkt koşarak elinde kırmızı kartla gelip kırmızı kartı göstermesi. Bu tip kararların Eskişehir'de, F.Bahçe'de olduğu gibi bizim ligdeki maçlarımızı kötü yönde etkilediğini görüyoruz' diye konuştu.
BU SAHADA OYNANMAZ
Saha ve hava koşullarından yakınan Skibbe, bu şartlarda hiçbir ülkede maç oynanmayacağını söyledi. Bunun futboldan çok, açık havada şans oyununa benzediğini ifade eden Alman hoca, 'Ama biz buna rağmen şampiyonluk yolundaki bütün mücadelemizi göstereceğiz. Önümüzdeki hafta da deplasmanda daha iyi saha şartları altında lig maçımıza çıkarak galip gelmeye çalışacağız” dedi. Skibbe 'Futbolcularınızın hiç mi suçu yok?' sorusuna “Tabi ki herkesin bunda bir payı var” diye cevap verdi.
Ligde 50 yıldır yapılamayanı yapıyoruz
Sivasspor Teknik Direktörü Bülent Uygun, kısıtlı imkanlara rağmen üst üste iki sezon ligin ilk yarısını lider bitirdiklerini belirterek, “50 yıldır yapılamayanı yapıyoruz” dedi. Galatasaray gibi çok güçlü bir takımı yendiklerini dile getiren Uygun, “Futbolcularımla gurur duyuyorum. Onlar inanılmaz işler başardılar. G.Saray'ı iyi oynayarak yendik. Üst üste ikinci kez ilk yarıyı lider bitirdik. Bu çok büyük bir başarı” dedi.