Galatasaray'ın Fenerbahçe'ye konuk olacağı derbi mücadelesi öncesi Uruguaylı kaleci Muslera'nın açıklamaları tekrar gündemde. Başarılı file bekçisinin Lig TV'de katıldığı Quiz programında söyledikleri sarı kırmızılı taraftarlar tarafından kritik mücadele öncesi paylaşıldı.
Muslera, o programda Kadıköy'deki en unutulmaz anısını anlatırken yediği en güzel golleri de anlattı;
- : 2 tane Uruguaylı ismi söyleyebilirim. Bir tanesi Jorge Barrios. Diğeri Daniel Carreno şimdi Katar'ın teknik direktörü kendisi. Benim Uruguay'da 1. ligde oynamamda çok yardımları oldu.
- : Kariyerimde yaptığım en önemli ve en güzel kurtarış 2 tane var. Bir tanesi Fenerbahçe maçında Kuyt'a karşı, diğeri ise Mersin maçında. Bu ikisini söyleyebilirim.
- 2010 ve 2014 dünya Kupası'nın en iyi golleri seçildi zaten. Bu iki golde bana karşı atıldı. Biri Kolombiya diğeri Hollanda maçları. Konyaspor maçında frikikten yediğim gol yediğim en güzel goldü.
- Unutamadığım 2 maçtan bir tanesi 2010 Dünya Kupası'nda Gana'ya karşı. 2.'si 2011 yılında Copa Amerika'da Arjantin karşılaşması. Arjantin maçı kariyerimde oynadığım en iyi maçtı.
- : En sevindiğim maç Dünya Kupası'ndaki Gana maçı.
- 2010 Dünya Kupası'nda Almanya maçı. Türkiye'den ise bu sene oynadığımız Osmanlıspor karşılaşması. Yaptığım hatalardan dolayı çok üzülmüştüm.
- Türkiye'de en iyi oynadığım maç bence Mersin idman yurdu maçıydı.
- En çok etkilendiğim iki stat var. Bizim kendi stadımız TT Arena ve Konya stadı
- En iyi golcü benim için her zaman Burak Yılmaz'dır.
Galatasaray Kadıköy'de galibiyete hasret Fenerbahçe-Galatasaray derbisinin hakemi belli oldu