Diego Fenerbahçeli yöneticilerle sohbet ederken laf lafı açtı. Brezilyalı, Türkiye'ye gelirken bir çok isimle görüşmüştü. Alex, Zico, Cristian... Ama bir isim daha söylendi, Felipe Melo... Galatasaraylı Melo ile de Diego'nun bir telefon görüşmesi olmuş.
İki oyuncu 2009'da Juventus'ta birlikte forma giymişti. Serie-A'da birlikte başarı için mücadele etmişler, birlikte gollere sevinmişlerdi. Diego da, Galatasaraylı Melo'yu eski takım arkadaşı olduğu için aradı ve kendisinden F.Bahçe ile ilgili şu çarpıcı bilgileri aldı.
'Seveni çok fazladır'
Melo, Diego'ya telefonda, "F.Bahçeliler beni sevmezler ben de onları sevmem. Hatta birbirimizden nefret ederiz. Ama Türkiye'nin en büyük kulüplerinden birisine gidiyorsun. Güçlü kulüptür, taraftarı çok heyecanlıdır. Kamuoyunda çok etkili bir kulüp. Seveni de çok fazladır. Orada çok mutlu olursun" dedi.