Ali Şen: Ben olsam ikisini de gönderirdim

Fenerbahçe'nin eski başkanlarından Ali Şen, sarı-lacivertli kulüpte son yaşananlarla ilgili olarak yaptığı yorumda, "Ben olsam Cocu ve Comolli'ye Zagreb maçı sonrası uçakta güle güle derdim" ifadelerini kullandı.

Yeni Şafak
Fenerbahçe Eski Başkanı Ali Şen

Fenerbahçe'nin eski başkanı Ali Şen, kulüpte yaşanan gelişmeleri yorumlarken teknik direktör Phillip Cocu ve sportif direktör Damien Comolli ile ilgili çarpıcı açıklamalarda bulundu.

  • Ligde 8 hafta oynandı ve 8 puanda takım. Ali Koç buna rağmen Cocu ve Comolli ile devam edeceğim dedi. Böyle bir karar vermişse o zaman hepimizin bu kararlara destek çıkması düşer. Ama ben olsaydım, Cocu ve Comolli'ye Zagreb maçı sonrası uçakta güle güle derdim.

SPOR
Ali Koç: 'Hocayı halıya saracağız' demişler

SPOR
Volkan Demirel'in kadro dışı kalma sebebini Ali Koç açıkladı