Türk Hava Yolları'nın yeni markası AJET bilet satışlarına başladı

Anadolu'nun hava ulaşımı ihtiyacını avantajlı seçeneklerle karşılamak amacıyla 2008 yılında Türk Hava Yolları'nın alt markası olarak kurulan AnadoluJet, 12 Mart itibarıyla "AJET" adı altında bilet satışlarına başladı.

AJET uçağı

2008 yılında Türk Hava Yolları'nın alt markası olarak kurulan AnadoluJet, 12 Mart itibarıyla "AJET" adı altında bilet satışlarına başladı.

2024 yaz döneminde filosunda bulunan 95 uçak ile iç hatlarda 41, dış hatlarda 52 nokta olmak üzere toplam 93 noktaya sefer icra edecek olan AJET; küresel ölçekte büyüme hedefi olarak önümüzdeki 10 yıl içerisinde 200 uçaklık filo ile toplam 44 ülkeye uçmayı planlıyor.

EKONOMİ
AJet işletme ruhsatını aldı: Havada yeni dönem

EKONOMİ
Sabiha Gökçen ekonomik uçuşun merkezi haline geliyor

EKONOMİ
Türk Hava Yolları'nın yeni markası AJet'de takvim belli oldu: Faaliyetlere başlayacak