THY'den transit tanıtım

THY, İstanbul turizminin tanıtımındaki rolünü arttırdı. Hava yolu şirketinin 2009’da transit yolcuları için hizmete aldığı ‘Touristanbul’ projesiyle geçen yıl yaklaşık 70 bin katılımcı İstanbul’un tarihi güzellikleriyle tanıştı. Ücretsiz seferler yılın 365 günü düzenli olarak 6 farklı turla ziyaretçisini bekliyor.

Arzu Kurum
Fotoğraf: Arşiv

Türkiye’nin 2 milyar 42 milyon dolarla en değerli ve tescilli markası olan Türk Hava Yolları (THY) verdiği hizmetlerle dünyada adından sıkça söz ettiriyor. Katma değerli ürün ve ileri teknoloji denince akla ilk gelen havayolu şirketi olan firma, hiç şüphesiz Türkiye turizminin de en önemli dinamo taşlarından birini oluşturuyor. THY’nin 2009 yılında transit yolcuları için hizmete aldığı ‘Touristanbul’ projesiyle sadece geçen yıl 67 bin 416 katılımcı İstanbul’un tarihi güzellikleriyle tanıştı.

HİZMET 2009’DA BAŞLADI

Şirket, ‘Touristanbul’ uygulamasıyla uluslararası transit yolcularına ücretsiz şehir turu hizmeti veriyor. Firmanın 2009 yılından itibaren yolcularına sunduğu tura ilgi her geçen gün artarak devam ediyor. Havayolu şirketi, İstanbul Atatürk Havalimanı’nda 6 ile 24 saat arası bağlantılı sefer bekleme sürelerinde yolcularına ücretsiz olarak şehir turu düzenliyor. Seferlere katılan ziyaretçiler başta Sultan Ahmet olmak üzere Ayasofya Camisi ve Topkapı Sarayı’nı gezerek, boş zamanlarını keyifli bir şekilde değerlendiriyor.

365 GÜN 6 FARKLI TUR

https://image.piri.net/resim/imagecrop/2019/02/07/01/39/resized_eaa7e-ac1efd02ahmetolmustur.jpg

ÖNEMLİ KATKI SUNUYOR

Türk Hava Yolları Pazarlama ve Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Ahmet Olmuştur, konuyla ilgili yaptığı değerlendirmede, “Touristanbul uygulamamız ile yolcularımız uçuşları arasındaki zamanı bekleyiş yerine dünyanın en gözde şehirlerinden İstanbul’un keşfi ile geçiriyorlar. Böylece hem yolcu memnuniyetine hem de ülkemizin tanıtımına önemli bir katkı sağlamış oluyoruz” ifadelerini kullandı.

İSTANBUL HAVALİMANI İLE ETKİSİ ARTACAK

Ahmet Olmuştur, şöyle devam etti: “Touristanbul turlarımıza katılan yolcularımız İstanbul’un hikayesinden etkileniyorlar ve ülkemize daha geniş zaman ayırmak için büyük heyecan duyuyorlar. Geçtiğimiz yıl 70 bin yolcumuz Touristanbul hizmetimizi tercih etti, İstanbul’un dünyanın en önemli aktarma merkezlerinden biri olduğunu ve İstanbul Havalimanı ile önemli bir değişim sürecine girdiğimizi düşündüğümüzde bu sayının da artacağından hiç şüphemiz yok.”

EKONOMİ
Gıda terörüne geçit vermeyiz

EKONOMİ
Türkiye’ye kazandıracaklar