60 milyon dolarlık iş turizmi

Tatil ve iş konseptini bir araya getiren Dosso Dossi, bu yılki etkinlik sayesinde 300 firmayı 35 ülkeden gelen alıcılar ile bir araya getirdi. Şirket etkinlikle 60 milyon dolarlık iş hacmi yanında turizm sektörüne de katkı sunmuş oldu.

Orhan Orhun Ünal
Dosso Dossi Fashion Show Fuarı

Yerli tekstil üreticisini yurt dışı pazarlara ulaştıran Dosso Dossi Fashion Show fuarı bu yıl da 60 milyon dolara ulaşan bir ticaret hacmine ulaşmayı bekliyor. Şirket aynı zamanda başarılı bir iş turizmi deneyimi ile tekstil yanında Türk turizmine de katkı sunuyor. 14 yıldır Laleli piyasası başta olmak üzere tekstil firmalarını doğrudan Rusya ve Orta Asya pazarından 35 ülke ile buluşturdu.

14 YILDA 700 MİLYON DOLARLIK İŞLEM HACMİ

Tatil ve iş konseptini bir araya getiren ve 14 yıldır bu etkinliği başarı ile sürdüren Dosso Dossi Holding Üst Yöneticisi Hikmet Eraslan, "Dosso Dossi Fashion Show'da bu sene 50-60 milyon dolar işlem hacmi bekliyoruz. 14 yılda yaklaşık 600-700 milyon dolarlık ticaret hacmi oluşturduk" diye konuştu.

https://image.piri.net/resim/imagecrop/2019/06/16/01/15/resized_82adb-b6b604caddfshaziran2019.jpg

ORTAK OLMAK İSTEYEN YATIRIMCILAR VAR

Antalya'da gazeteciler ile bir araya gelen Eraslan, "Fuardaki üreticilerin hepsi yerli üretici, İtalya'dan, Fransa'dan, Belarus'tan girmek isteyen yabancı markalar var ama biz almıyoruz" bilgisini de verdi. Fuarın kış aylarındaki etkinliğinin Bursa'ya taşınacağını belirten Eraslan, "Antalya'nın ardından Bursa'yı da Türk tekstili için önemli bir merkez haline getireceğiz, Business Holiday konseptini Bursa'ya da taşıyacağız" diye konuştu.

300 YERLİ FİRMA DIŞ PAZARDA

Yeni portföy içinde İsrail'den, ABD'den önemli katılım sağlandığına dikkati çeken Eraslan, etkinlik kapsamında 300 Türk tekstil markasının ürünlerinin tüm dünya pazarına pazarlandığını dile getirdi.

EKONOMİ
Tetikçi Moody’s yine sahnede