Keşfet özelliğinin test aşamasında olduğunu ve şimdilik küçük bir iPhone kullanıcı grubu üzerinde çalıştıklarını söyleyen YouTube, bu yeni özelliğin yakın zamanda tüm kullanıcılarda aktif olacağını duyurdu.
YouTube'un ürün yönetim direktörü Tom Leung'a göre, Keşfetme özelliği, uygulamanın ana ekranının altında, kullanıcıların yüzde 1'i için bir “sekme” olarak görünecek.
Keşfetme özelliği, izleyicilerin daha önce izledikleri videolara göre video önerileri sunacak, ancak ana ekranından zaten daha geniş bir kapsamı olan videolar sunacak.
Bu arada, farklı konu ve kategorilerde de çeşitli başlıklar sunulacak. Twitter'da; bilim, spor, sanat gibi başlıklar, Instagram'da da; güldürü, hayvanlar, temek ve spor gibi başlıklar YouTube'un Keşfet panelinde de görünür olacak.