|

Türk markalarından Avrupa çıkarması

Türkiye'de son yıllarda yaşanan ekonomik büyümeye bağlı olarak küresel anlamda hizmet vermeye başlayan Türk şirketleri, Londra'da gerçekleştirilen 9.Uluslararası Avrupa Kalite Zirvesi'ne katıldı.

Yeni Şafak
19:01 - 11/06/2015 Perşembe
Güncelleme: 16:16 - 11/06/2015 Perşembe
AA

Avrupa Türk Birliği tarafından Southbank Üniversitesi'nde organize edilen zirvede buluşan yöneticiler, uluslararası markalar olma yönündeki hedeflerini ve deneyimlerini paylaştı.



Zirveye katılan Net İletişim Üst Yöneticisi Ömer Demir, Türk şirketlerinin potansiyelini vurgulayarak, “Bugün burada başarılı Türk şirketleri olarak bir arada bulunmaktan son derece mutluyuz” dedi.



Türk markalarının uluslararası alanda daha bilinir hale gelmesinin önemini vurgulayan Genna Ajans Başkanı Ahmet Selim Tuncer de “Her türlü ürünün uluslararası pazarlarda rağbet görmesi pazarlama ve markalama stratejileri ile mümkün olabiliyor. Markalaşmanın, aslında fonksiyonel değerler üzerine soyut değerler üretmekten ibaret bir eylem olduğunu söylemek gerekir” diye konuştu.



Gönül Kahvesi Üst Yöneticisi Yaman Yardımcı ise markasının kısa zamanda dünyanın her yerinde bilinen ve rahatlıkla ulaşılan bir marka haline gelmesini hedeflediğini belirtti.



Er-Sa İnşaat, Just Eğitim Kurumları, Köfteci Ramiz, Simit Sarayı gibi çok sayıda şirketin üst düzey temsilcilerinin katıldığı zirvede, şirketlerin uzun vadeli hedefleri paylaşıldı.


#Türk Şirketleri
#Avrupa Kalite Zirvesi
#Londra
9 yıl önce