Peugeot 308, Ekim ayında yapılan dünya prömiyerinden kısa bir süre sonra Türkiye pazarında satışa sunuldu. Comfort ve Premium olmak üzere iki ayrı modelde pazara sunulan 308'in tanıtım toplantısında konuşan Türkiye Genel Müdürü Jean Pierre Vieux, "Hedefimiz hatchback sınıfında en üst sıralarda yer almak" dedi.
Peugeot 308'in çok iddialı bir otomobil olduğunu ve kendi sınıfına yeni bir hareketlilik getireceğini belirten Vieux Peugeot 308'in, Avrupa lansmanından çok kısa bir süre sonra Türkiye'de yollara çıkmasının Türk otomotiv pazarına verilen önemin bir göstergesi olduğunu söyledi. Peugeot 308'in üstün özellikleri sayesinde hatchback segmentinde önemli bir oyuncu olmayı hedeflediklerini kaydeden Vieux, "Peugeot 308'i gören, içine giren ve kullanan herkes onun farklı ve özel bir otomobil olduğunu anlayacaktır, lansmandan önce gerçek yol koşullarında 2.000.000 km'lik bir yol testini başarıyla bitiren ve tüm beklentilere karşılık verecek düzeyde olduğunu kanıtlayan Peugeot 308 ile pazardaki konumumuzu güçlendireceğimizden hiç kuşkumuz yok" dedi. Vieux, tüm vergiler dahil Peugeot 308'in lansman fiyatının kısa bir süre için 30,800 YTL olacağını söyledi. Vieux 30.800 ile 44.390 YTL aralığında satılacağını belirtti, 308'lerin Almanya'da Altın Direksiyon ödülü'ne layık görüldüğünü kaydetti.
Peugeot 308'in Türkiye'de satışa sunulması ile birlikte tüketicilerin tüm beklenti ve ihtiyaçlarını büyük ölçüde karşılayacak bir ürün gamına sahip olduklarını vurgulayan Peugeot Türkiye Ürün Şefi Can Dinç "Peugeot 308, daha üst segment otomobilleri hatırlatan malzeme kalitesi, en üst düzey güvenlik özellikleri ve kullanıcıyı iyi hissettiren iç mekanı ile rekabet gücümüzü arttıracaktır" dedi.