Gün ışığından faydalanmayı sağlayacak dev cam küresi ile farklı bir alışveriş merkezi konsepti uygulanarak inşa edilen alışveriş merkezi Palladium, İstanbul Ataşehir'de kapılarını açtı. Açılış öncesinde Yeni Sahra'daki alışveriş merkezinde düzenlenen basın toplantısında konuşan Tahincioğlu Gayrimenkul Üst Yöneticisi (CEO) Özcan Tahincioğlu, yapımına 2006 yılında başlayan ve 230 milyon dolara mal olan projenin, perakende sektöründeki durgunluğa karşın tamamlandığını söyledi.
Tahincioğlu, 5 katlı, 205 bin metre kare alan üzerine kurulu alışveriş merkezindeki 160 mağazanın tamamının kiralandığını belirtti. 2 bin 500 araç kapasiteli otoparkı bulunan alışveriş merkezinin 3 milyon ziyaretçiye hitap edeceğini dile getiren Tahincioğlu, yaklaşık 2 bin kişiye istihdam sağlayacak merkezin yıllık ciro hedefinin 200 milyon avro olarak beklendiğini bildirdi.Daha sonra açılacak 32 katlı 94 daireli rezidanstaki tüm dairelerin de satılmasının gurur verici olduğunu belirten Tahincioğlu, perakende sektörünün, alışveriş merkezlerindeki sıkıntılarını bildiklerini, bu nedenle alışveriş merkezinde mağaza kiralayan perakendecilerin, geçiş sürecinde yatırımcıların desteğine ihtiyaçları olduğunu kaydetti.