|

Müşterisini anlayan kazanır

Turkcell Global Bilgi Genel Müdür Yardımcısı Cahit Erdoğan, “Müşteriler kendilerine en iyi deneyimi sunan firmaları tercih ediyor. En iyi deneyimi sunmanın yolu ise müşteriyi en iyi şekilde anlamaktan geçiyor” dedi.

Yeni Şafak ve
04:00 - 2/06/2018 Cumartesi
Güncelleme: 01:07 - 2/06/2018 Cumartesi
Yeni Şafak
Müşteri Hizmetleri & Deneyimi Zirvesi, Türkiye’nin müşteri deneyimi çözümleri merkezi Turkcell Global Bilgi’nin ana sponsorluğunda Hilton Bosphorus’ta gerçekleşti.
Müşteri Hizmetleri & Deneyimi Zirvesi, Türkiye’nin müşteri deneyimi çözümleri merkezi Turkcell Global Bilgi’nin ana sponsorluğunda Hilton Bosphorus’ta gerçekleşti.

‘Müşteri Deneyimi İçin Yenilikçi Yaklaşımlar’ temasıyla bu yıl 6. kez düzenlenen Müşteri Hizmetleri & Deneyimi Zirvesi, Türkiye’nin müşteri deneyimi çözümleri merkezi Turkcell Global Bilgi’nin ana sponsorluğunda Hilton Bosphorus’ta gerçekleşti. Etkinlikte müşteri hizmetlerindeki yenilikler ve sektörün geleceği ele alındı.

EN İYİ DENEYİMİ SEÇİYORLAR

Sektör gelişimine destek olduklarını belirten Turkcell Global Bilgi Genel Müdür Yardımcısı Cahit Erdoğan, “Teknolojinin baş döndürücü hızı müşteri deneyimini de dönüştürüyor. Müşteriler zaman ve mekândan bağımsız bir şekilde kendilerine en iyi deneyimi sunan firmaları tercih ediyorlar. En iyi deneyimi sunmanın yolu ise müşteriyi en iyi şekilde anlamaktan geçiyor. Büyük verinin bize sunduğu bilgi hazinesi, dijital teknolojiler sayesinde müşteriyi anlamanın anahtarı oluyor” dedi.


İNSAN ODAĞINI KAYBETMİYORUZ

Erdoğan, “Tüm bunların yanında deneyimi yaşayanın da yaşatanın da insan olduğu gerçeğini göz ardı etmemek gerekiyor. Turkcell Global Bilgi olarak biz, insan odağını kaybetmeden, güçlü teknolojik alt yapımız ve sonuçları itibarıyla birçok kez denenmiş metodolojimiz ile firmaların müşterilerine sunduğu deneyimi iyileştiriyoruz” şeklinde konuştu.

YENİ KAVRAMLAR

Cahit Erdoğan’ın yanı sıra Turkcell Müşteri Deneyimi Direktörü Sinem Yüksel’in de konuşmacı olarak yer aldığı zirvede; Endüstri 4.0 kavramının müşteri hizmetleri alanındaki yansımaları, kişiselleştirilmiş müşteri deneyimi yaratmanın önemi, dijital müşteri deneyimi, müşteri deneyimine yenilikçi bakabilmek, chatbotlar, yapay zekanın müşteri deneyimine entegrasyonu, self servis kanal yaygınlaşması, kişisel verilerin korunmasına bağlı güvenlik unsurları ve büyük verinin derinleme analizi gibi kavramlar tartışıldı.

#Türkcell
#Hizmet
6 yıl önce