Alman otomotiv devi Mercedes-Benz müşteri memnuniyeti için kullanıcıları adına büyük bir yatırım yaptı. 131 milyon TL yatırımla hizmete açtığı VadiPark Showroom ile kullanıcılarına, araçlarını dijital ekranlar, tabletler ve VR teknoloji ise deneyimleme imkanı tanıyor. Gelecek Otomotiv VadiPark adındaki Showroom’un da ise 6 metre çapındaki hareketli ve ışıklı Mercedes-Benz yıldızı hayranları tarafından büyük ilgi görüyor.
Söz konusu Showroom sayesinde Mercedes-Benz kullanıcıları tablet üzerinden veya sanal gerçeklik yardımı ile araçlarını satın almadan önce ayrıntılı bir şekilde inceleyebiliyor. Buna ek olarak bu teknolojiyi kullanan Mercedes hayranları, kendi araçlarını kendi arzuları doğrultusunda tasarlayabiliyor ve nasıl göründüğüne dair bilgi sahibi olabiliyor.
Müşterilerine yeni nesil teknoloji ise araçlarını tasarlama ve deneyimleme imkanı veren Mercedes-Benz, müşterilerine araçlarını satın almadan önce nasıl bir araç alacaklarını yaptığı bu yatırım sayesinde göstermek istiyor.