|

Sarı sayfalar dijitalleşti

Türkiye’deki online firma rehberlerinden Yellow Pages, bünyesindeki yaklaşık 900 bin firmayla, sarı sayfa ilanlarında aranan tüm ihtiyaçları dijitale taşıyarak KOBİ’lerin ve markaların müşterilerine kısa yoldan ulaşmasını sağlıyor.

Yeni Şafak ve
04:00 - 17/01/2018 Çarşamba
Güncelleme: 00:57 - 17/01/2018 Çarşamba
Yeni Şafak
 Yellow Pages veritabanı, tüm büyük arama motorlarına da entegre olarak dijitalde görülebilir olmak isteyen KOBİ’leri hedef alıyor.
Yellow Pages veritabanı, tüm büyük arama motorlarına da entegre olarak dijitalde görülebilir olmak isteyen KOBİ’leri hedef alıyor.

Yellow Pages, firmalara sunduğu yerel arama, dijital haritalar, KOBİ’lere özel mobil uyumlu web siteleri ve mobil siteler, bayi ve franchise web siteleri, online yayıncılık ve reklam, manuel coğrafi koordinat belirleme gibi hizmetleriyle öne çıkıyor.

630 KATEGORİ TEK NOKTADA

630’dan fazla farklı kategori altında firmaları ve markaları barındıran Yellow Pages veritabanı, tüm büyük arama motorlarına da entegre olarak dijitalde görülebilir olmak isteyen KOBİ’leri hedef alıyor. Yeni Şafak’a konuşan Yellow Pages Genel Müdürü Serhad Akkoç, müşterilerine işyeri verilerini Apple Haritalar, Facebook, Foursquare, Google Haritalar, Google My Business, Yandex.Haritalar gibi stratejik platformlarda yayınlayıp, yönetme çözümü sunarak en hızlı ve doğru veriyi hedef kitleye ulaştırdıklarını söyledi.


1,3 milyon şirket hedefi

Yeni dijitalleşen ve kurumsallaşma aşamasındaki KOBİ’lere site kurmaktan pazar danışmanlığına kadar çeşitli çözümler sağladıklarını aktaran Serhad Akkoç, sarı sayfalarda aranan tüm ihtiyaçların “yellowpages.com.tr” sitesinden dijital olarak bulunabileceğini söyledi. Akkoç, pazardaki liderliklerini güçlendirmek için de hedeflerinin veri tabanlarını 1,3 milyon şirkete ulaştırmak olduğunu dile getirdi.

#Sarı Sayfa
#Dijital
#İlan
6 yıl önce